Uvjeti prodaje

Preporuka je da djeca mlađa od 3 godine ne koriste knjigu bez nadzora roditelja.

Naručivanje

Proizvodi se naručuju elektronskim putem.

Kada ste izvršili narudžbu, predali ste zahtjev za izradu proizvoda. Prije nego predate zahtjev za izradu proizvoda, potrebno je da se upoznate s uvjetima prodaje. Prilikom predaje narudžbe, potrebno je označiti „kućicu“ kojom potvrđujete da ste upoznati s uvjetima prodaje navedenim na web stranicama Pixi uspomene te da iste prihvaćate. Ako niste prihvatili uvjete prodaje, nažalost nismo Vam u mogućnosti osigurati isporuku proizvoda.

Na kraju narudžbe nudi se mogućnost da se prijavite na newsletter. U tom slučaju

možete od Pixi uspomene primati obavijesti o popustima, promocijama i obavijest o novim proizvodima. U bilo kojem trenutak možete odjaviti primanje newslettera.

Obavijest o uspješno izvršenoj narudžbi stiže Vam na e-mail adresu (potvrda narudžbe / predračun)

Potvrda narudžbe / predračun sadržavat će detalje Vaše narudžbe, cijenu i procjenu vremena isporuke narudžbe. Vaša odgovornost je da nas, čim je prije moguće, a maksimalno u roku od 24 sata od trenutka predaje Vaše narudžbe, kontaktirate i obavijestite ako postoji pogreška u Vašoj narudžbi.

Potvrda narudžbe / predračun generira se automatski od strane servera te prosljeđuje kupcu u trenutku završetka narudžbe.

Plaćanje

Sve cijene izražene su u hrvatskim kunama (kn).

Pixi uspomene zadržava pravo promijeniti cijenu bilo kojeg proizvoda u bilo kojem trenutku o čemu ćete biti obaviješteni putem web stranice.
Plaćanje vršite putem transakcijskog računa (internet bankarstvo, putem pošte, banke itd.). Plaća se ukupni iznos na žiro račun HR4423400091160495409. Iznos, broj računa, model i poziv na broj navedeni su na potvrda narudžbe koji stiže elektronskim putem.

Računi

Račun se dostavlja s proizvodom.

Dostava

Naručeni proizvodi bit će poslani u omotnici sa zračnim umetkom kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku.

Povrat/reklamacija robe

U slučaju da postoji greška u proizvodu koja je nastala mojom krivnjom, ja ću je ispraviti čim dođe proizvod o kojem se radi.